Alpbeybi benimki de 6,5 aylık ağzına götürüyor ama dişleri de kaşındığı için sebzeyi arkalara sokup ısırıyor büyük parça kopuyor bende çok korkuyorum boğazına kaçacak boğulacak diye o yüzden hep müdehale ediyorum ağzına götürürken. Etmesem çıkarır mı yani öğürüyor genelde blw de 3.günümüzdü bu arada.