Ya kizlar abimin eşi hamile. Kızın dişi apse yapmis iltihapli ve 4. ayina girecek iste. Neyse kimisi cektir iltihapli de iyi degil sonucta can tasiyorsun diyor kimisi çektirme diyoe. Var mi aranizda cektirip sorun yaşamayan. Çok kotu sanci cekiyor kiz ya. Hamileligini yaşayamiyor resmen. Üzülüyorum valla. 5 yil sonra nasip etti rabbim evlat abimlere. Şimdi de birsey olur diye korkuyor. Çektirmiyor 🙁