28 günlük bebeğim . Bebeğime meme - mama veriyorum. Mamayı günde iki kez 30 cc veriyorum . Sütüm var aslında ama biraz küçük doğduğu için güvenemiyorum sütüm yetmezse diye . Ama oğlum beni de emse, mamayı da bitirse yine aranıyor 🤷🏻♀️ Sizin de böyle mi bebekleriniz?