Herkese merhaba bebeğim 4.5 aylık 2bucuk aylıkken süt ve süt ürünleri alerjisi var dendi neocate mama kullanmaya başladık kakada mukus ve kusma şikayetiyle gitmiştik.alerji testinde suturunleri çıkmadı badem fıstık ceviz alerjisi çıktı.bu 3 gündür depolarda mama olmadığı için mecbur Aptamil aldık.simdi 3 gündür bebeğim kusmuyor kakası sarı ve mukuslu.neocate verince küsüp kakasi yeşil ama mukussuz napcagmizi şaşırdık başına gelen varmı.aptamil de kusmayip neocate de neden kusuyor bu kadar