Mujdedag Kizlar bebeginizi disari ciktiginizda acikirsa nasil besliyosunuz su gezenlere cok ozeniyorum ya malum her yerde emzirme odasi bulunmuyo 😬
alptoyyy Mujdedag emzirme odası aramıyorum hiç ortama göre bakıyorum emzirme önlüğü takıyorum emziriyorum nerde olursa olsun
nutellayiyensincap Mujdedag içinize atlet giyip üzerine de düğmeli bir şey giyerseniz emzirme önlüğüne bile gerek kalmadan çok rahat emzirebilirsiniz. Tesettürlü iseniz zaten şalınız falan kapatacaktır. Hiiiç streslik bir durum değil😌
nur-nr_123 Mujdedag emzirme örtüsüyle hallederdim ama bnde nedense garip bi şekilde utanırdım ya rahat edemiyordum böyle toplu alanlarda açık briiyim ama
asel_kus Mujdedag emzirme önlüğüm var bir de dışarı çıkacağım zaman mutlaka süt sağıp çantama koyuyorum. Çok kurtarıcı oluyor
aylinbb herhangi bir şey kullanmadan her yerde emziriyorum zaten bebeğin kafası ve kıyafet sayesinde bir şey gözükmüyor
Alpbeybi Mujdedag emzirme örtüsüyle emziriyorum 🤞🏻 Hatta bazen örtüsüz emziriyorum açıyo zaten örtüyü görünmüyo. Oversize giyinmek iyi oluyo 😂 en çok gittiğim yer starbucks orda da emzirme odası olmuyo genelde zaten