2.5yasinda kızım var hergin mutlaka kakasıni yapar ama son üç gündür aksam saatlerinde gaz kaçırır gibi kaka yapıyor ne ishal ne de kabız şeklinde ard arda beş altı kere yapıyor yavrum pisik oldu resmen acaba neden olabilir ki alerji bebek annelerine sorum acaba alerji belirtileri olabilir mi hastaneye götürcem randevu bulamıyorum