Uyku eğitimi hakkında uzun süredir düşünüyordum ve 2 gün önce bir anda başlamaya karar verdim. Kızım kolik bir bebekti, gaz damlası sayesinde artık daha rahat ancak öncesinde gaz yüzünden sallanmaya ve kucağımda uyumaya alışmıştı. Sırtını patpatlarken koynumda uyuyordu ve yatağına koyduğum an gözlerini açıyordu. Gece koynumda yüz üstü yatarak saatlerce uyurdu ama benim de sırtım çürürdü sabaha kadar sağa sola dönememekten. Gündüzleri ise onsuz bir saniyem geçmiyordu sürekli kucağımda ya da ayağımda olduğu için. Ve son günlerde akşam saatlerinde artık sabrım ve tahammülüm kalmıyordu. Kızımla güzel vakit geçirirken çok çok mutluydum ama bu yorgunluk ve biraz da olsa kendime vakit ayıramama hali beni çok yoruyordu.
Dün bir anda karar verdim ve pış pat yöntemi ile uyutmaya başladım. Dün sabahtan beri bu sistemle uyuyor. İnanın böyle bir rahatlık yok. Asla bu kadar çabuk adapte olabileceğini tahmin etmemiştim. Şu an beşiğinin yanında oturuyorum ve o kendi kendine uyumak için etrafına bakınıyor sessizce. Birazdan gözleri kapanacak ve ben günün geri kalanını keyifle kendime ayıracağım. Kesinlikle geç olmadan deneyin.
Buraya da benim gibi bu döngüden çok yorulan anneler varsa denemekten zarar gelmediğini ve işe yaradığını göstermek için yazıyorum. Merak ettiğiniz şeyler olursa sorabilirsiniz, memnuniyetle cevaplarım ✨