Asellbyb Sevgili arkadaşlar benim ilk anneliğim ve doğumdan ilk 1 ay doğum kanamam oldu ve ikinci ayımda regl oldum ama 1 ay geçti hala regl olmadım bu şekilde olanlar varmı ve ne zaman düzene girerim bilginiz varmı 2 inci bebeğim olur diye korkuyorum 😦
Aysebsra Asellbyb bende kırkım çıktıktan sonra adet oldum bir daha olmadım şuan kızım 6 ti aylık teste yaptım ama gebelik yok doktor da düzensiz olması çok normal düzenli emzirdignn için dedi 😊
Asellbyb Aysebsra ayyy çok teşekkür ederim içim biraz daha rahatlı valla korkuma teste yapamıyorum inşallah bir sorun olmaz 😁🥺
Aysebsra Asellbyb 😄😄 ama siz gene de ikinci çocuk istemiyorsanz dikkat edin çünkü gene de emzirirken hamile kalma şansımız oluyormuş 😄 ama şuan için düzensiz bir şekilde ilerlemesi çok cok normal korkulacak birşey yoktur 😄