Ne diyeceğimi bilemiyorum. Atanabilmek için gecemi gündüzüme kattım aylarımi çöpe attım . 7 senedir görevimi hakkıyla ifa etmeye çalışıyorum, elimden gelenin kat kat fazlasını yapıyorum çocuklarım için (öğretmenim) . Memura gelince 2.5 ek zam. Yazıktır , günahtır.