mrvklncc Kızlar merhaba. Ek gıdaya yeni başladık bebeğimin karnında kırmızı küçük noktalar var kızarıklık ve üzeri tahriş olmuş gibi deri döküntüsü var hafif. Bu besin alerjisi belirtisi mi acaba? Sadece karın bölgesinde var başka bi yerde yok.
Evintoprak mrvklncc evet muhtemel.olarak var vermeyin gecsin tekrar verin eger aynısı olursa demekki kabaga alerjisi var
Harvicell mrvklncc kabağa ara verin sonra tekrar 3 gün kuralı ile deneyin , bazen geçici olabiliyor ama tekrar tepki verirse alerjisi olabilir
Angelangelll mrvklncc Peki ek gıdadan sonra kakasinda değişiklik oldumu.dun ilk kez elma rendeleyip verdim kakasinda elmalar aynı sekilde gelmis gibiydi
mrvklncc tosbikannesiii yok mama yiyo acaba yoğurttan oldu da ben mi geç farkettim zaten bi yoğurt bi kabak denedik
mrvklncc Harvicell peki başka tadımlara devam mı edicem yoksa bu vücudundakilerin geçmesini mi beklicem
tosbikannesiii mrvklncc olabilir süt ürünü alerjendir kabak da yapmış olabilr bi süre vermeyin verince de yoğurdu da kabagı da 3 gün kuralıyla verin zaten öyle vermiş olsaydınız neyin alerji yaptığını anlardınız
mrvklncc Angelangelll olmadı ama benim bebrğim kabız zaten sık sık kaka yapmıyor probiyotik ve zeytinyağla yaptırıyorum ilk yoğurtta yaptı onda öyle bi şey yoktu kabakta da herhangi bi parçaya rastlamadım az yapmıştı zaten. Denk gelmiştim burada bakarken yanlış hatırlamıyorsam çok normal diyorlardı
Angelangelll mrvklncc biz alerjik olduğumuz için sulu kaka yapıyorduk zaten elmalar çok net belli olunca tedirgin oldum. Umarım normaldir
mrvklncc tosbikannesiii öyle yaptım zaten 3gün yoğurt 3gün kabak yedi sadece karnında olduğu için kabak yediğinin 2.günü farkettim daha önce banyo yaptırmıştık karnından tuttuğumuz için kırmızılık ondan kaynaklı sandık o zaman döküntü ve benek yoktu vücudunun başka yerinde olmayonca farkedemedim