kutgun aslında yanlış anlaşıdm tabiki helal olsun şu anda diyrom ki kardeşim bizden aldığı borcu ne zaman geri ödeyebilir ki istemeli miyz istersek evli yeni evlendi sayılır bri sene olmadı eşine karşı mahçup olur mu acaba yoksa bana borcu olmasa ne haddime kimsenin malında mülkünde gözüm yok ki o da kardeşim sonuçta ama yine de neticede ben de evliyim ve bizim de kendimize göre gelecek planimz var …. Sözüm Kesinlikle size değil ama burda pohlern canı sağolsun vs diyenler acaba aynıso veyahut benzeri borç al ver olayı devreye grse gerçekten malını mülkünü poh olan birine bagslar mi dürüst olalim???