Gokce91 isilik olduğuna eminsen ve sadece köpüklü kaka ise sanmam alerji olduğunu. Gazları çok yüksek sesle mi çıkartıyor? Kaka sayısını yazar mısın mesela gazla akitiyo kaciriyo mu? Laktoz intoleransi da olabilir. Benim bebeğim de hastanede de yatmistik,1bucuk ay süt alerjisi diyeti yaptım gelen alerji doktor u eminim değil ama yap dedi. Sonra yumurta…..vs diye diye deneyeceklerdi.sansimiza profesör geldi vızır gezerken ve alerji değil dedi kesin teşhis ile. Bebeğimde laktoz intoleransi var.6bucuk aylık hala köpüklü ve sesli kaka , gece gaz sancıları devam ediyor.
Ha birde sadece anne sütü alan bebeklerde mukuslu kaka tek başına alerji belirtisi değil. Profesör dedi. Kan ve vücutta döküntü gerek dedi. İsilik de her bebek çıkartıyor . Boş yere denetecekler ne olur ne olmaz diye ve sonra değilmiş diyecekler ama elbette uy sen ve denilenleri yap. 1bucuk ay doktorlar denetti, nereydeyse ben de 2 3 hafta yememistim.2 ay diyet ve kontrol haftalık gitmiştik doktor a