bal_kizin_annesii Nlyckmk benim eşim de askeri personel vergi muafiyeti ve eş çocuk parasıyla 3 e yaklaşır 🥰 tabi aldığınız maaşa bağlı bakalım aldığımızda görürüz elinize geçmeden ne desek boş 😂
bal_kizin_annesii Nlyckmk hayır uzman çavuş 🇹🇷 bizim hesaplamamıza göre kesintisiz %30 vergi muafiyeti eşe ve çocuğa gelen zamla 3e yakın 2 küsür sende hesaplayabilirsin ama eşin değil sen hesapla çünkü kesinti söz konusu değil 😉