Yusufbebekk Dün hafif bir kanamam oldu yani leke leke şeklinde kan geldi .adet oldum sandım artık olmam lazımdı .ama olmadı o şekilde kaldı .Olan var mı ?ilk kez oldu
Hatice_nur07 Bende de olmuştu biraz da agrı olunca gece acile gitmiştim ve bana düşük yapıyorsun dediler cok şükür öyle bişey değilmiş iltihap varmış ondanmış kadın doğuma gidin bence