Kızlar bebeğim 11 günlük göbeği 5 gunlukken düştü 3 gün yıkamadik 4. Gün yikadik hergun batıkonla pansuman yaptım iyice kuruladim ama 3 4 gündür elbisesine koyu renkte kan bulaşıyor kanıyor yani göbeği ne yapsak birde iki gözü de baya capaklandi sarı sarı yapışıyor gözleri eşim bugün sağlık ocağına gitmişti orada doktora sormuş damla vermiş başka yapabileceğim birsey var mı birde çok kötü pisik olmuş doğduğundan beri bepanthol sürüyorum her altını değiştirmem de sleeppy kullanıyordum acaba o mu yapti bugün bimin bezini aldım onu taktım ama pisliği için başka krem mi alsam bacak araları nokta nokta pisik olmuş baya birde kakası Pütürlu sarı nokta nokta şeyler var sadece anne sütü alıyor normal mi