Prensesss_annesiii Kızlar 3 gündür gözüm uzağı bulanık görüyordu bugün doktora gittim uzak goslugu yazdı 1 dereceymis acaba neden gözüm bozuldu giderek artar mı gözlüğü her zaman takmammi gerek ): gözlüğü takınca rahatlarmiyim