Kizlar birşey soracağım size kendim ile alakalı benim 2 aydan beri akıntım var böyle beyaz , çok ağır kokulu değil ama genel anlam da kokulu doktora gittim alttan muayene etti fitil verdi kullandım geçmedi hala devam ediyor neyden kaynakli oluyor bilmiyorum kaşıntı vs yok doktordan tekrar bı randevu aldım başına gelen varmı ya benim ayagimda hiç çorap olmaz hep böyle yalın ayak sevmiyorum çorap giyinmeyi acaba ondan mı kaynaklanıyor 🤗Bebegim doğalı 1 sene oldu yani bebeğim de 1 yaşında