10 aylık oğlum var beslenmesi güzeldi 2 gün önceye kadar tabi hasta olduğu dönemler her çocuk gibi yemezdi ama bu sefer ne hasta yada başka birşey yok ama yemiyor en sevdiği şeyler bile yemiyor 2 gündür çarşamba günü randevu aldım doktoruna ama birde size sormak istiyorum böyle dönem dönem yaşayan anneler var mı çok üzgünüm psikolojim bozuldu ağlamaktan helak oldum bir teselli lazım 😞