Yusufagahinannesi Bernakayra 7 ay geçti Tek bir gün korse takmadım doğumdan geldiğimde kum torbasını Kaldırdım çok canım acıdı dayanamadım az Göbeğim kaldı Pişman değilim karnım oyulmuş gibi ağrıyodu ne korsesin😂
Zehra04 Oglumunannesiyim ne güzel ya ben takmayı denedim çok ağrım oldu çıkardım 3 ay oldu halen giymedim bu saatten sonra giysem fayda eder mi acaba
Elvin12 Oglumunannesiyim Ağrı olmadı mı ben korktum takmaya şimdi karnım 5 aylık hamile gibi aslında dört aylık hamileyim de 😂😂 olmadığım zamanlar karnım çok kötü çıkmıştı ama bu doğumdan sonra kesinlikle takıcam 👍🏻
Oglumunannesiyim Zehra04 bu saatden sonra toplar mi bilgim yok benimki baya toplandı iyiki takmışım dedim eski görünümümdeyim
Oglumunannesiyim Zehra04 bı araştırın isterseniz bu konularda pek bilgim yok 😇 🌸 insllh istediniz gibi olur herşey🥰
Bernakayra Evet yA nasıl gidecek bu göbek benim de 1 ay oldu dikişlerim patladığı için 2 defa ameliyat oldum yarın da dikişlerim alınacak korse takmaya korkuyorum
Oglumunannesiyim Elvin12 yok olmadj agri yurumek de rahatlamış tim ayağa kalkınca nefes alamıyordum korse takinca iyi olmuş tu
Kubra16272 Ben doğum yapalı 2 sene oldu takmadım korku ve ağrıdan hiç göbeğim gitmedi alt karın katlı olmuş çok kötüü eğer işe yarıyorsa sor doktora hemen tak bence keşke taksaydım hayla 6 aylık hamile gibi karnım var 😂🤷🏻♀️
Nefeess Ertesi gün takabilirsin dedi bana doktorum korktum 1 hafta sonra takmaya başladım ama evde bebekle sıcak zor oluyor keşke devam etsem işe yarıyor aslında 1.5 ay oldu doğum yapalı