Esraari benim bebeğim 3 ay 15 günlük geceleri bir kez pirinç unu veriyorum mama şeklinde sulu. Öğlenden 1 kez vermeye basladim. Bence denemelisin pirinç unu sisirir biz onlarla büyüdük kimse bizi 6 ay beklememis ek gıda için. Eskiden böyle şeyler yoktu . Çocuğu çok kalmamak gerekiyor bacim