Benim kızım 1 haftaya 15 aylık olacak. Kelimesi çok fazla var. Anne baba vs dışında elini yıka, dikkat et, eşşek, ayna, anahtar, çay, çiçek, bi dakka, kalk, abla, fil, nar, at, toka daha aklıma gelmeyen 3-5 kelimeyi söylüyor. Sayı sadece 1 ve 5 diyor. Ama ne dediğinin farkında değil bence:)) İngilizce şarkı çok dinliyoruz ama söylediği bir şey yok sadece nay nay ve ba ba diyor hangi şarkıyı istediğini anlatabilmek için. Çoğu hayvanı tanıyor. Ne dersem anlıyor. Komut çok güzel alıyor. Hikaye anlattığımda aynı hikayeyi hep anlattığım için soru sorduğumda hikayenin o kısmını tamamlıyor. Atıyorum sonra kim gelmiş peki diyorum? Fil diyor gibi. Bana en ilginci bu gelmişti. Bunu 11. Ayında da yapmıştı. Çok şaşırmıştım.