4 ay önce sezeryan doğum yaptım. Bebeğim anne sütü almıyor. Kasım 15 gibi adet oldum ve kanamam 27 sne kadar yoğun devam etti. 27 kasımda bitti. 2.kez adet olmadım üstünden 1 ay geçti midem bulanıyor, başım ağrıyor tedirgin oldum siz ikinci adeti ne zaman oldunuz????