Anneyimmmbeen Kızlar arkadaşım sezaryen olacak pazartesi günü. Cuma tahlil yapmak için çağırmışlar. Aç mı gidiliyor önemli mi. Hatırlayanlar yardımcı olabilir mi ?
s_enil_ay Anneyimmmbeen bana sezaryen gunu yapildi. Ameliyata girecegim icin ac gitmistim. Haliyle ac yapildi.
Badeninannesi1 Anneyimmmbeen ben kontrole gidip doğuma girdim tahliller icin en az 3 saat açlık ve susuzluk beklemişlerdi daha sonra tahlilleri almışlardı
Zehra04 Anneyimmmbeen aç tok önemli değil sadece sezeryana girmeden önceki gece 12den doğumdan sonraya kadar aç bıraktılar beni herkese aynı mıdır bilmiyorum