Deletedmom626372 [url=https://www.hizliresim.com/7q0m5kk][img]https://i.hizliresim.com/7q0m5kk.png[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/2lyvcl9][img]https://i.hizliresim.com/2lyvcl9.png[/img][/url] Sadece Referans dışı olanları yükledim bu amonyak yüksekliği neden olur şuan ki sonuç kötü mü kızlar ?
Deletedmom626372 Kimse bilmiyor muu ya bugün verdik 20 gün sonra sonuçları bakacak doktor. internet yorumları kafamı karıştırdı çok