Egeberk Bence az ama bu size bağlı ben bezin çizgisi mavi olunca kaka yapmasa da değiştiriyorum mesela iki bez diyenler olmuş yazık bebeğe pişik olur o çocuk sabahtan akşama kadar aynı bez olmaz. Hava alması lazım ıslak islak durur mu hiç o yüzden ben üç saate bir nerdeyse değiştiriyorum ama dediğim gibi hepsi dolmasa da hijyen için mecbur