Arina_zana Arkadaşlar merhaba bebeğim 5 ay 7 günlük ek gıda başlayayım mı yoksa tam 6 aylık olduğunda mı başlayayım çok kararsız kaldım bu konuda
Lulemom Arina_zana doktor söylüyor zAten. Nasıl yapacağını da söyler hatta. İlk neler vermen gerekir falan diye. Bence doktoru bekle. Zaten hayatı boyunca o yiyecekleri yiyecek. acele etmeye gerek yok😄
Birkedibirbebekkkk Arina_zana ben 6. Ayı doldurduğunda başladim. Doktorumuz kilosu iyi oldugu icin 6 aydan önce gerekli görmedi. İsterseniz doktorunuza danisin 🙂
Daphne2021 Arina_zana bizde 5 buçuk aylık olduk sayılır doktor 6. Ayda çağırdı ek gıda için bekliyoruz randevumuzu
Arina_zana Lulemom bu hafta doktora gidecez bide kızımın akçiğer değerleri de yüksek çıkıyor hep gene gittip değerlerine bakacaz
Arina_zana Daphne2021 Birkedibirbebekkkk bebeğinizin kilosu ne kadardı ki evet bu hafta doktora ranedevumuz var sorarım ona
Daphne2021 Arina_zana en son 7.8 di 8 kilo olmuştur herhalde sordum ek gıda için 6 ayı beklememizi söyledi barsakların tam anlamıyla gelişmesi için bekelyin dedi alerji için diyet yapıyorum bir de ben
egelsenkonuss Arina_zana 4ay 28 günlüktü 1 ayda 100 gram mi ne almıştı hatırlamadım. Direkt başlattı tadimlara