Henüz 40 çıkmasına 10 gün var kirktan sonra bı çeki düzen vereyim kendime tır geçmiş üzerimden sanki malum ,2 çocuklu vve aralıksız saçlarımı boyamak istiyorum ilk defa boyucam sizce ne renk yapsam kararsızım ve ilk defa yapacağım için pek bilmiyorum benim tenim açık ve sarışınm sicze ne yapmalıyım sizinde fikirlerinizi almak istedim