Naz_34 Merhaba kızlar sizlere birşey danışmak istiyorum bugün oğlumun aşı günüydü kontroller yapıldı ekstra doktor kafasındaki bıngıldağın çok çabuk sertleştiğini söyledi şuan tam 4 aylık hemen sertleşmesi normal değilmiş bu durumu yaşayan varmı?
Elf55 Naz_34 benim bebeğim içinde aynısı söylendi. Baş çevresinde ilerleme olmaz yada gerileme olursa ona göre tedavi başlarız demişti doktor. Ölçümlere göre bakılacak