Seymaarda35 Küçük bebeğin varken en iyisini yapmaya çalışman hata canım bu kadar kendini neden yıpratıyosun ki. 3 olmaz 2 olur küçük durmuyo benim fazla uykusu da yok o uyurken başlıyorum yapmaya büyük oynuyo yanımda, uyanınca da Pusetiyle mutfağa alıyorum arada sallıyorum uyuyo bazen yanında ses olunca. Yemeğin birini koyar durmazsa bi emziririm mesela. Öyle eskisi gibi gireyim mutfağa 1 saatte 3 çeşit yapayım yok tabi uzun sürüyo