Elf33 amin inşallah. İnsan yine de her an tedirgin yaşıyor. İlacın saatine dikkat etmek atlatmamak, aç koymamak, uykusuz koymamak, herşeyden nöbet tetikleyebilir diyor doktor, çünkü bizde sebep bulamadılar, herşeyi temiz çıktı. O yüzden diken üstündeyiz. İlaçlar gelişimi etkiledi, fizyoterapi ergoterapilere para döktük. Burada millet bebeğim 7 aylık emeklemedi- 13 aylık yürümedi diyor ya, ben o aylarda hastanelerde cebelleşiyordum. Yaşıtları yakalayacağız diye ne uğraşlar verdik.. cok zor cok. Çeken bilir