1prens1prensesannesii Kizlar çorbalara felan kaç kaşık yada ne kadar koyuyorsunuz ?miktar hakkında bilgi verir misiniz
BirAlparslanAnnesi 1prens1prensesannesii ben kendim yapıyorum karton bardaklara pay ediyorum her yemeğine 1tane koyuyorum