Deletedmom_21 Çubukların hepsini mi koyuyorsunuz yoksa 2 tane mi birde çabuk bitmemesi icin ne yapabilirim
haznes21 Deletedmom_21 ben cubukların hepsini koydum evın her yeri kokuyorrdu valla kapıdan girerken mis kokuyordu ama cabuk bitti 2 hafta da acaba cubuklarn hepsını koymaamalı mıydım 😔
Lulemom Deletedmom_21 çubukların hepsini koydum. Jelatini de yarım açmıştım. 2-3 hafta anca gitti. Bi dahakine 2-3 tane çubuk koyup delerek koycam 😄 belki daha uzun gider
Themuallime Ben kullanıyorum sadece 3 çubuğu kullandım. Bir de kağıdını yırtmadan geççirdim çubukları. 3 ay oluyor şişe yarısından biraz daha az kaldı.
Themuallime Deletedmom_21 çubukları geçirdiğimiz alanda jelatin gibi bir şeyi ayırın yazıyor kullanım kılavuzunda. Onu çıkarmadan çubuklarla delerek taktım :)