BalKizimElisam Iyi akşamlar kızlar, Sizlere bir şey danışmak istiyorum.2 yıl olacak başvuru yapalı.(Pandemi Sosyal Destek Ön Başvurusu) ama hâlâ çıkmadı. Burda okuduklarıma istinaden Cimerden başvuru yapılıyomuş. Aranızda bu şekilde başvuran oldu mu?
busramut BalKizimElisam canım kanul edilince direk hesabına yada tc üzerinde. yatıyor pttde bir bilgi mesajı atmıyorlar benim hesabıma yatırmışlardı 4-5 ay sonra bildiri falanda gelmedi rast gele girince hesabıma gördüm 2 yılda hala yatmadıysa onaylanmamış olabilir belki :( Gerçi Bende geçen sene almıştım yanlış bilgi de vermiş olmayayım yinede
Deletedmom_26 BalKizimElisam 3 faz şekilde dağıtıldı pandemi parası sonrası yok zaten sürekli böyle post açan var ama şuan başvuru yapın diyen kimse yok sonuclanmadiysa çıkmaz artık durduruldu ama siz sosyal yardım almak istiyorsanız o farklı Cimer ile ilgili bilgim yok okumuştum
BalKizimElisam Oznur_0708 bundan once bir bayan yazmisti cimere yazdm sonra sonuclandi parami aldm demsti
Oznur_0708 BalKizimElisam ben e devletten yaptım baktığımda hala sonuçlanıyo yazıyor ptt yi arayıp sorgulattım bu şekilde 2 kere aldım
Oznur_0708 BalKizimElisam evet ondan dedim başvurunu nerden kontrol ediyosun diye ptt ara sor başvuru durumunu