Meryeyl Kızlar merhaba ben bugun 2. Doz biotech aşı oldum aradan 25 dakika sonra bebeğim ağladı emzirdim. Bir süre sonra bebeğim fışkırarak su gibi kustu. Çok panikledim. Bende griptim benden grip geçmişti. Ama iyileşmişti. Aşıdan mı kustu, yoksa üşüttü mü?
Wolverine Meryeyl aşıdan kusacagini sanmıyorum, grip sütten geçmez ama gripken temas olunca hastalık çocuğa da bulaşabilir. Kaç aylık ?
Wolverine Meryeyl kusmuk kokusu yoksa rengi normalse sıkıntı yok, gaz olursa kusar. Emzirirken ara ara gazını cikarmalisin