Kızlar bugün corona testim pozitif çıktı. Şunu merak ediyorum çocuklarınızda bir belirti falan gördünüz mü ? Yanına gitmemeye çalışıyorum emzireceğim zaman maske takıp emziriyorum babasıyla diğer odada ben ayrı odada. Çok korkuyorum ona birşey olur diye. Yaşayan varsa lütfen bilgi versin