Merhaba 5 aylık oğlum var Aralık 8 de solunum yolu enfeksiyonu geçirdi öksürük burun akıntısı oldu ama ilerlemesi çok şükür çabuk atlattık ilaç kullanmadik 1 haftadır da çok çok iyi çok şükür ama o bir haftadır oğlum günde 1 defa kaka yapıyor yada hiç kaka yapmıyor yaptığı da çok koyu kıvamlı oluyor genel olarak bı alerji reaksiyonu görmedim sadece emziriyorum ek gıdaya başlamadım sağlık konusunda da bı sıkıntı görmüyorum ama bu durum canımı sıkıyor neden böyle acaba bilgisi olan beni aydinlatirmi