Herkese merhaba, tam 7 aylik kizim var. Gecen hafta tartildiginda 7300 gr cikti. Az kilo almis dedi hemsire. Boyu da 67 cm. Sizce az mi? Kilo almasi icin neler yediriyorsunuz? Her seyi yedirmeye calisiyorum ben ama yaramiyor mu neyse anlamadim. Kilo yapan tarifleriniz var mi?