Kafam valla kişiyle alakalı canım zorlasak da olduğu kadar diyelim. Ama 3-4.ayda çoğu arkadaşım tan anlamıyla geldi sütüm diyor inşallah bizimde gelir. (Yulaf lapasının üzerine tahin pekmez dök , aksamadan sabaha gel git kaşıkla , sabahtan akşama kaşıkla yap yap koy masanın üzerine bak birazda olsa işe yarıyor başka bişeye bile gerek kalmaz. Üzerine incir ceviz hurma koyan da var