esdemom Merhaba bebeğim 4 aylık boyun kısmı çok kısa bu bir sorun mu bilmiyorum bu konuda bilgisi olan var mı ? Ya da uzatmak için yapabileceğim bişey var mı ?
Baby_Mila esdemom Küçük daha annesi büyüyecek boynuda uzayacak yaşını geçtikten sonra çıkar ortaya boynu. Bebekler tombik oldukları için belli olmuyor boyunları bence☺️
Pudingimm_14 esdemom benimde kızımın boynu küçük ama bir sorun yok çok şükür merak etme herkesinki aynı olmaz sonuçta
esdemom Baby_Mila yaa çok teşekkür ederim çevremde boynu kısa diye beni tedirgin eden çok var. Bende fikir almak istedim
Baby_Mila esdemom yok yok hiç endişe etme annesi benim kızımında öyleydi minikken şuan 28 aylık uzadı boynu boyu attı kilolar gitti çıktı ortaya boyun 😅 biraz büyüsün sende farkedeceksin☺️
Aag esdemom esdemom q😅🤣 o çevre boynunu çektir demedi mi hayrett.ay o çevreler ahhh. Ne moral bozarlar. İyi birşey olsa dile getirmezler neden ? Çekemezler
esdemom Aag ooo olmaz mıı hiç 😂 Yıkarken kafasından tut salla diyenler yastıksız yatırdığın için böyle oldu diyenler her çeşit var 🤭