yusufarasmom Bebeğim 1900 gr doğdu erken doğum şuan 3 aylık 16 günlük bu gün sağlık ocağında tarttık 6 kg normal mi gelişimi acaba bizimle aynı ayda olan bebişler kaç kilo hep gerideyiz gibi geliyor bana 😕
YagizOsmaninAnnesi yusufarasmom maşallah iyi bence benimde bebeğim 2450 gr doğdu 3 ay 9 günlükken 5500 kilodaydı şimdi 9 buçuk aylığız ama ilk ayında kilo almadık yerimizde saydık hatta biraz geriye gittik
yusufarasmom YagizOsmaninAnnesi sizin bebişin kilosu bizimkinden iyi doğmuş aynı durumu yaşamışız demek ki gebeyken hep şişmişim yediklerim yaramamış😕