larensmom endokrin bölümüne gitmesi lazım. Ben de ufacıktım tedavi oldum fakat öyle selvi boylu olmasını beklemeyin, gen ne ise o oluyor. Bende büyüme hormonunun salgılanmasını engelleyen bir durum vardı onu ortadan kaldırdılar, yani direkt hormon almadım ben. Hormonu engelleyen şeyi yok etmek için iğne oldum. 6 tüp kullandığımı hatırlıyorum insülin gibi iğneydi. Bir ton test yapılmıştı, röntgen çekilmişti, kan alınmıştı falan.