Arkadaşlar selam. Bebeğim 1 aylık. Reflü yatağında bir sağa bir sola olmak üzere yan yatırıyorum sürekli. Kendisi sırt üstü yatmak istiyor ama kusmuğu kaçar diye tereddüt ediyorum izin vermiyorum. Sizler nasıl yatırıyorsunuz? Yan mı, sırt üstü mü, bir bebek ne zamandan itibaren dümdüz zeminde sırt üstü yatabilir bunu öğrenmek istiyorum yardımcı olabilir misiniz…💖