Guzel anneler 18 gunluk bebisim var gaz damlasına başladık dun cok gazlı bi bebek olmaya başladı. Gunde 3 kez 5 damla kullanicaz. Sorum şu; bu ilaci uzun süre kullandınız mı? Ornek veriyorum 3 4 ay kullaninca bağırsak tembelligi yapar mi? Siz nasil kullandınız gaz damlalarini ne kadar süreyle?