Kızlar 11 aylık bi kızım her ay gidiyoruz kontrollere hiçbir sıkıntı yok çok şükür ama bi kaç gündür gülerek hııııııııı diye bi ses çıkartıyor sanki nefes alamıyor gibi bi ses çıkıyor ama gülerek yapıyor yani şımarınca falan. Oyunmu yapıyor anlayamadım varmı sizlerde böyle bi şey