endoplazmikretikulumiste Kızlar formül süt ve devam sütü aynı şey mi ? Bebeğim 10 aylık hipp combiotic 2 noyu kullanıyorum birde devam sütü diye bişey gördüm rafta o nedir bilenler beni aydıblatabilir mi 1 yasından sonra onu mu vereceğiz
biryazmasali endoplazmikretikulumiste devam sutleri bu marketleerde satilan pinarin vs olanlar 2 yas ustu icin formul mama sizin hazirladiginiz benn kizim 2 yasini gecti devam sutu sevmedi yatmadan hala formul yapiyorum
mummy endoplazmikretikulumiste ben devam sütünü 1 yaşından sonra vermeye başladım ama bazı Dr lar 2 yasa kadar inek sütü önermiyor. Devam sütü 1 yaşından sonra verilebilir size kalmış diğeri formül olan mama daha tok tutuyor devam sütü ise süt diye biliyorum
endoplazmikretikulumiste biryazmasali devam sütleri 2 yaş üstü İçin kullanılıyor doğru anladım değil mi ?
biryazmasali endoplazmikretikulumiste evet ben oyle biliyorum 1 bucuk yasindan itbren kulananlarda var ama yanlis yonlendrmyim