Kızım şuan 19 aylık 2 ay önce vajinal bölgesinde kaşıntı yada ağrı vardı sürekli bezini çekiştirip duruyordu doktora götürmek için 1 hafta sonrasına randevu aldım ama bezini değiştirirken iki dudak arasında akıntı gördüm ,randevuyu beklemeden hemen özel hastaneye götürdüm doktor idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi idrar tahlili verdik birşey çıkmadı doktor her ihtimale karşı antibiyotik yazıcam onu kullanın dedi, ilacı kullandık geçti şükür ama bi kaç gündür yine var☹️Neden böyle oluyor anlamadım temizliğinede çok dikat etmeye çalışıyorum. Böyle bir durum yaşayan varmı?