MinelMom21 33 günlük bebeğim uykuya dalarken zorlanıyor 2 saat belki daha fazla ağlıyor aç değil gazı yok ama böyle oluyor o öyle ağlayınca ben de stres oluyorum üzülüyorum başına gelen varmı sevgili anneler
Bursa97 MinelMom21 gazının olup olmadiginu veya aç olup olmadığını nerden biliyorsunuz veya anlıyorsunuz acaba
MinelMom21 Bursa97 Besleyip gazını çıkarmış altını değiştirmiş ve karnına masaj yapmış oluyorum bacaklarını da karnına doğru ileri geri yaptırıyorum gazını çıkarıyor o yüzden öyle düşünüyorum doyduğunu da beni emmek istemiyor o yüzden 🤷🏼♀️
Bursa97 MinelMom21 yani bebeklerin istediğin kadar gazını çıkar ama eğer gazlı bir bebekse gazı bitmiyor ister Masha yap ister çıkarmış ol ister kendi çıkarmış olsun yani benim oğlumda çok gaz cikarirdi ama yeterli gelmiyor bebeklere işte
MinelMom21 Bursa97 peki gazlı bi bebek olduğunu nasıl anlarız yani kolik mi acaba diye düşünüyorum aslında hemen hemen aynı saatlerde ağlıyor gündüz bi şey yok ama akşam saatleri özellikle
Bursa97 MinelMom21 olabilir canım kolik anılır gazı olabilir yani aynı saatlerdese komiktir veya gazlı bir bebektir daha çok küçük gazinolmasida çok normal zaten