0267 Kızlar merhaba Sevmem ama denemek istiyorum confort ve optipro hangisi daha iyi? İlk defa alacağım kilo aldırırmı nasıl kullananlar lütfen yardımcı olurlar mı!
Zlm 0267 ben doğduğundan beri optipro kullanıyorum içindekilere baktım ben optipro da daha çok şey var
Ada_Deniz 0267 sma mama içeriği bence sıkıntılı kızımda egzama oldu yerinizde olsam bebelac gold alırım kilo da güzel aldırıyor sma da biz çok sıkıntı yaşadık
Mrs_sonmez 0267 ben kızıma sma optipro veriyorum bir aydır kilo alımı gayet iyi gaz yapmıyor kızım da severek içiyor
Muges4 Bebekten bebeğe göre değişiyor bence, bizde sma optipro kullanıyorduk en başta kabızlık ve gaz sorunu yaşadık. Hipp geçtim kaka düzeldi ama gaz halaaa devam damlalara rağmen🤦🏻♀️
Kaderlmc 0267 4 aylığız doğduğundan beri mama artı meme şeklinde gidiyoruz sma optipro 1 kullanıyoruz eğer emziriyorsanız optipro sadece mama ile besleniyorsa comfort tercih edin benim bebeğim ilk ay hem mama hem emzirme ile 1.5 kg yakın almıştı şimdi de günde 1 kere mama veriyorum bir kere vermenin çok fazla kiloda etkili olduğunu sanmıyorum
Burcuasya 0267 merhaba sma comfort kullanıyordum optiprpdan farkını danışma hattından öğrendim comfort gazlı bebekler içinmiş içinde probiyotikler varmış optiproya probiyotik yeni eklenmiş laktoz alerjimiz olduğu işin laktozsuzunu kullanıyorum benim kızımda gaz yapmadı hatta her gün kakasını yapıyordu içeriği güzel bir mama Omega yağ asitleri var bir de içerik bölümünü okursanız içinde biogaia damlanın kültürlerinden varmış haaa şöyle bir durum da var her mama her çocukta ayni etkiyi göstermiyor
Rose1221 0267 optipro öneririm eğer gaz damlası kullanıyorsanız biogaia yı bilirsiniz comfort un içinde biogaia var. Bence optipro alın çok gaz olursa comfort