benim kızım 8,5 aylık sabahları kahvaltı akşam üzeri çorba (hergün farklı sebze ile; kabak,pırasa,ıspanak,mercimek,karnıbahar,brokoli,brüksel lahanası,havuç, tarhana gibi…. haftada bir gün de çorbası kıymalı olacak şekilde) akşamları da 1 küçük kavanoz yoğurdu var (günlük yiyeceği şekilde küçük kavanozlara onun için haftalık mayalıyorum) onu yediriyorum geri kalan zamanlarda da emziriyorum yani günde 3 öğün ek gıda yemiş oluyor sizce yeterli mi??