Kızlar adetime 3 gün kala test verdim 1.20 çıkmış adetim 1 gün geçti idrar testi yaptım negatif bugün 3 gün geçti hala adet olmadım en son ilişki korunmalı 15 gün oldu sizce gebelik var mıdır stresten ölecem tekrar kan verecem de ihtimal var mı acaba bu gebeliği istemiyorum şu an çünkü